Usein kysytyt kysymykset

Otatteko vaihdossa/ostatteko käytettyjä laskettelusuksia/lautoja/monoja/kypäriä/sauvoja ja polkupyöriä?

Kyllä. Ostamme käytettyjä välineitä, mikäli niiden kunto todetaan riittävän hyväksi.

Käytettyjen osto tapahtuu myymälässä, ei netin kautta.

Tuotteet, joilla ei ole hyvitysarvoa, voi jättää meille kuitenkin – lahjoitamme ne Porvoossa toimivalle Porvoon Tarmon tuki ry:lle. Yhdistys auttaa vähävaraisten perheiden lapsia liikuntaharrastusten pariin esim. maksamalla seuramaksuja, kausikortteja sekä toimittamalla lapsille käytettyjä urheiluvälineitä. Olemme tehneet yhteistyötä Tarmon Jussi Sairasen kanssa jo monta vuotta.

Ostatteko käytettyjä lätkäkamoja?

Ei – olemme keskittyneet lasketteluun, hiihtoon ja fillarointiin.

Miten pian toimitatte tilaukseni?

3-5 arkipäivän kuluessa tilauksen jättämisestä, usein vielä nopeamminkin. Fillareissa on keskimäärin 4-7 päivän toimitusaika.

Millä tavalla toimitatte tilaukseni?

Matkahuollon kautta tai voit myös hakea tuotteet myymälästä.

Mitkä ovat toimituskulut?

Mikäli tilauksesi on yli 90 €, toimitamme tuotteet sinulle kuluitta. Jos kokonaissumma on alle 90 €, Matkahuollon lähellä -paketin hinta lisätään tilaukseesi. 

Jos haluan palauttaa tuotteet, miten toimin?

Ota yhteyttä sähköpostilla kauppa@skiout.fi, niin käymme läpi tilanteen.

Voiko välineitä testata?

Osaa voi: järjestämme testilaskutapahtumia Messilän hiihtokeskuksessa. Tapahtumapäivät löydät tältä saitilta kohdasta ajankohtaista ja tapahtumat -osiosta tai Ski Outin fb-sivulta.
Polkupyöriä voi testata myymälässä ja pihalla.