Usein kysytyt kysymykset

Otatteko vaihdossa/ostatteko käytettyjä laskettelusuksia, lautoja, monoja, sauvoja ja polkupyöriä?

Kyllä. Ostamme käytettyjä välineitä, mikäli niiden kunto todetaan riittävän hyväksi. Käytettyjen osto tapahtuu myymälässä, ei netin kautta.

Tuotteet, joilla ei ole hyvitysarvoa mutta jotka kuitenkin ovat vielä käyttökelpoisia, voi jättää meille – lahjoitamme ne Porvoossa toimivalle Porvoon Tarmon tuki ry:lle. Yhdistys auttaa vähävaraisten perheiden lapsia liikuntaharrastusten pariin esim. maksamalla seuramaksuja, kausikortteja sekä toimittamalla lapsille käytettyjä urheiluvälineitä. Olemme tehneet yhteistyötä Tarmon Jussi Sairasen kanssa jo monta vuotta.

Emme ota vastaan huonokuntoisia välineitä, jotka on tarkoitettu kaatopaikalle.


Ostatteko käytettyjä lätkäkamoja?

Ei, emme osta – olemme keskittyneet lasketteluun, hiihtoon ja fillarointiin. Mutta mikäli haluat jättää lätkäkamat lahjoituksena Tarmon tuelle, otamme ne vastaan ja toimitamme perille.


Miten nopeasti ja millä tavalla toimitatte tilaukseni?

3–5 arkipäivän kuluessa tilauksen jättämisestä, usein vielä nopeamminkin. Fillareissa on keskimäärin 2–5 päivän toimitusaika.
Pyörät toimitamme kasattuina, säädettyinä eli ajovalmiina pahvisuojan alla. Ne toimitetaan Matkahuollon bussipakettina lähimpään jakelukeskukseen.

Käytämme toimituksiin Matkahuollon lähellä- tai bussipakettia. Tuotteet voi myös hakea myymälästä.


Mitkä ovat toimituskulut?

Mikäli tilauksesi on yli 90 €, toimitamme tuotteet sinulle kuluitta. Jos kokonaissumma on alle 90 €, Matkahuollon lähellä -paketin hinta lisätään tilaukseesi.


Jos haluan palauttaa tuotteet, miten toimin?

Ota yhteyttä, niin käymme läpi tilanteen.


Voiko välineitä testata?

Osaa voi: järjestämme testilaskutapahtumia Messilän hiihtokeskuksessa. Tapahtumapäivät löydät uutiset ja tapahtumat -osiosta tai FB-sivulta.
Polkupyöriä voi testata myymälässä ja pihalla.