Toimitus- ja maksuehdot

Toimitusehdot

Ski-Outlet Finland Oy 2509253-8 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

 

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/.

 

Maksutavat verkkokaupassa

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla.

Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay:
Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo:
Käyttöehdot ovat luettavissa Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/.

Jousto lasku ja osamaksu:
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti.

Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia.

Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla.

Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse.

Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy.
Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com. Jousto – verkkokaupan mukavin maksutapa!

Enterpay yrityslasku:
Enterpay tarkistaa sekunneissa uuden yritysasiakkaan maksuvalmiuden ja vahvistaa ostoksen. Tarvitset ostamiseen matkapuhelimen, Y-tunnuksen sekä henkilökohtaiset pankkitunnukset. Henkilökohtaisen tunnistautumisen avulla varmistamme, että sinulla on oikeus tehdä ostoksia yrityksen nimissä. Ostaminen ei edellytä yrityksen virallista nimenkirjoitusoikeutta.
Palvelun käyttäminen on yrityksille ilmaista. Yrityslasku sopii myös taloyhtiöille, valtionyhtiöille ja säätiöille.
Lue lisää Enterpaysta osoitteessa www.enterpay.fi.

 

Maksutavat myymälässä

Maksutavat myymälässä (Messiläntie 40, Hollola) ovat käteinen, korttimaksut, mobiilimaksut, lahjakortti, Svea Rahoituksen Storepay (osamaksu) ja Resurs Bankin Polkupyörätili (osamaksu).

Svea Storepay:
Svea Storepaylla maksat aina 6000 euroon saakka. Hae Storepay erämaksu tästä ja kun sopimus on hyväksytty, voit asioida myymälässä jo hyväksytyn sopimuksen summan verran. Myymälä saa tiedon hyväksytystä sopimuksesta.

Lue lisää Svea Rahoituksen ratkaisuista www.svea.com/fi/fi/kuluttajat/.

Yrityksille on tarjolla myös pyöräleasing Svea Ekonomin kautta. Ota yhteyttä ja kerromme lisää.

Resurs Bank Polkupyörätili:
Rahoituksen hakeminen on helppoa ja nopeaa. Kun tiedät toivomasi rahoitusmäärän (jopa 10 000€), voit tehdä sähköisen hakemuksen klikkaamalla tästä. Luotonantaja on Resurs Bank AB Suomen sivuliike.

  • Et maksa ostoksen teon yhteydessä mitään. Lasku ostoksestasi toimitetaan kotiisi ostokuukautta seuraavana kuukautena, jolloin valitset sinulle parhaiten sopivan maksuvaihtoehdon
  • Saat aina 30–60 päivää korotonta ja kulutonta maksuaikaa
  • Maksa valitsemassasi tahdissa - Jopa 12 kk korotonta maksuaikaa
Saat luottopäätöksen heti ja tilin käyttöösi, kun olet allekirjoittanut luottosopimuksen sähköisesti TUPAS-varmenteella.
Tämän jälkeen voit asioida myymälässä näyttämällä oston yhteydessä voimassa olevan henkilötodistuksen.

Voit myös korottaa jo olemassa olevaa luottorajaasi saman hakemuksen kautta.

Voit hakea rahoituksen (tekstiviestillä enintään 6000€) myös kätevästi älypuhelimella.
Lähetä maksuton viesti PYÖRÄ2 numeroon 18311.
Saat paluuviestinä linkin luottohakemukseen ja päätöksen heti puhelimeesi!

Jos sinulla on kysyttävää hakemuksesta, rahoitusvaihtoehdoista tai tiliehdoista, ole yhteydessä Resurs Bankin asiakaspalveluun, puh. 09 622 4308 (ma-pe klo 8-18).

 

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti helpdesk@vismapay.com
Puhelin 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

 

Toimitus

Tilauksia toimitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 2-3 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä Matkahuollolle ja viimeistään 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Polkupyörät toimitetaan kasattuina, ohjaustanko poikittain käännettynä ja polkimet irrallisina. Muuten pyörä on ajovalmis. Tämä pakkaustapa on määritelty Matkahuollon toimesta. Otathan huomioon sen, että pyörän säädöt teet itse itsellesi sopiviksi. Jos ostat pyörän meiltä myymälästä, teemme säädöt veloituksetta. Jos tilaat pyörän, emme pysty sitä säätämään juuri sinun mitoillesi sopivaksi. Varaudu siis säätämään ja työkaluiksi riittää yleensä kuusiokoloavain ja 15 mm kiintoavain. Joskus voit tarvita myös 4-5–vääntötyökaluja. Jokaisella on omat mittasuhteensa ja ajoasentonsa. Säätöjä voit tehdä ohjaustangon asentoon ja korkeuteen, satulan korkeuteen, etäisyyteen ja kaltevuuteen. Voit siirtää käsijarruja ja vaihteita itsellesi sopivampaan asentoon ja paikkaan ohjaustangossa.

Jarrut ja vaihteet on valmiiksi säädetty, mutta joskus kuljetuksessa säädöt saattavat muuttua. Mikäli vaihteet pomppivat vaihtaessa tai jarrut rahisevat, otathan yhteyttä myymälään soittamalla 040 5555 612 ja saat ohjeet miten saat ne säädettyä taas kohdilleen.

 

Toimitustavat

Toimituksemme hoitaa Matkahuolto.

Lähellä-paketti (pienemmät ja kevyemmät tuotteet):
Lähellä-paketti kuljetetaan vastaanottajan osoitetta lähimpään tai lähettäjän valitsemaan pakettipisteeseen 1-3 arkivuorokauden kuluessa. Paketit voi noutaa Matkahuolloista, asiamiespisteistä, palvelupisteistä ja pakettiautomaateista, mikäli paketti niihin mahtuu. Lähellä paketeilla on lähes 2000 noutopistettä.

Bussipaketti (polkupyörät):
Paketti kuljetaan 1-3 arkivuorokauden kuluessa Matkahuollon omiin toimipisteisiin tai asiamiespisteisiin. Matkahuolto on määritellyt kaikkiin pyöriin liittyen bussipaketin toimitustavaksi. Joskus bussipaketti on muuttunut Matkahuollon toimesta lavarahdiksi, mutta silloinkin se kulkee samalla tavalla. Rahdin painon kohdalla saattaa lukea 150 kg, jonka Matkahuolto on itse määrittänyt kaikille pyörille.

Kotijakelu (mahdollisuus tilata erikseen, maksullinen):
Paketti kuljetetaan 1-3 arkivuorokauden kuluessa ja jaetaan vastaanottajalle jakeluajan sopimista seuraavana arkipäivänä. Paketti jaetaan vastaanottajalle ja vastaanottajalle ilmoitetaan saapuvasta paketista tekstiviestillä jakeluajan sopimiseksi.

 

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet.

Jos haluat palauttaa tuotteen, lähetä meille viesti ja kerro siinä tilausnumero ja palautuksen syy. Otamme sinuun yhteyttä sen jälkeen mahdollisimman pikaisesti ja sovimme palautuksesta ennakkoon. Käyttämätön virheetön tuote voidaan palauttaa esim. Matkahuollon kautta alkuperäisessä pakkauksessa hyvin paketoituna. Palautuksen maksaa asiakas ellei kyseessä ole reklamaatio eli tuote on viallinen.

Mikäli tuote on väärän kokoinen tai väri ei miellytä tai päätät muusta syystä perua kaupan, palautuksen kustannuksen maksat sinä itse. Tuotteen voi myös tuoda suoraan Ski Outin myymälään. Kun tuote palautuu meille ja toteamme sen käyttämättömäksi, puramme kaupan ja palautamme rahat maksutavan mukaan Visman kauppiasportaalin kautta.

Jos haluat jonkun muun koon tai värin tilalle, onnistuu se tekemällä uuden tilaukseen.

 

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella.

Lähetä meille reklamaatio, mikäli tuote on mielestäsi viallinen. Kerro toimituksen tilausnumero ja kuvaile tuotteen virhe. Mikäli kyseessä on pyörä, lähetä meille tieto runkonumerosta. Kuvat viallisesta kohdasta auttavat asian nopeampaa käsittelyä. Otamme sinuun yhteyttä sen jälkeen mahdollisimman pikaisesti ja annamme ohjeet palautukseen. Samalla käynnistyy myös mahdollinen reklamaatiokäsittely valmistajan kanssa takuunalaisesta viasta.

Mikäli tuotteen pakkaus ja sen myötä tuote on vahingoittunut kuljetuksessa, ilmoitathan sen heti Matkahuoltoon ja sen jälkeen myös meille.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

 

Noutamaton tuote

Noutamatta jäänyt toimitus ei ole peruutus. Jos tuotetta ei lunasteta Matkahuollosta, se ei oikeuta maksun palautukseen.